You are not logged in.

• Login

Dear visitor, welcome to DAS HPI BAJA / Kraken RC VEKTA.5 FORUM DEUTSCHLAND. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

McBaine

Intermediate

• "McBaine" started this thread

• Send private message

1

Tuesday, November 15th 2016, 9:24pm

McBaine ist wieder da

Hallo Zusammen,

Lange ist es her unser letzter gemeinsamer Bash mit den Bajas in Kressbronn und auch ansonsten wurde lange nicht mehr so viel geschraubt am 1:5er... Daher musste auch bei mir was Neues her und beim Vekta war es, wie damals beim Baja, Liebe auf den ersten Blick :herz: Um die Vernunft war es dann bald geschehen ;-)

Bisherige Anpassungen:
- Sticker auf Karo ;-)
- Killswitch für 3 Kanal
- 2s LiFePo Akku
- Motor und Seili vergittert
- Outerwears Pre-Filter
- VRC Bigbore Pipe

mfg
McBaine
McBaine has attached the following files:

Occupation: hab ich

• Send private message

2

Sunday, February 12th 2017, 9:37am

Hallo Zusammen,
Lange ist es her unser letzter gemeinsamer Bash mit den Bajas in Kressbronn und auch ansonsten wurde lange nicht mehr so viel geschraubt am 1:5er... Daher musste auch bei mir was Neues her und beim Vekta war es, wie damals beim Baja, Liebe auf den ersten Blick Um die Vernunft war es dann bald geschehen ;-)
Bisherige Anpassungen:
- Sticker auf Karo ;-)
- Killswitch für 3 Kanal
- 2s LiFePo Akku
- Motor und Seili vergittert
- Outerwears Pre-Filter
- VRC Bigbore Pipe
mfg
McBaine

Wieviel mAh hat dein 2s LiFePo Akku?
Wo hast du ihn gekauft?
Geht nicht gibts nicht

This post has been edited 1 times, last edit by "mirakoliks82" (Feb 12th 2017, 9:39am)

Carpocalypse

Intermediate

Occupation: Servicemonteur

• Send private message

3

Sunday, February 12th 2017, 10:47am

nice,
Herzlich Willkommen zurück :)
:tanz: :thumbsup: